Keresés ebben a blogban

2013. március 5., kedd

Recept: Joghurtos - Meggyes Pite

Sokat kerestem megfelelő meggyes pite receptet, mely gyors, könnyű, egyszerű.
Aztán a meggyes pite recept talált rám. :) 



Joghurtos - Meggyes Pite
Hozzávalók:
  • 2 pohár joghurt (natúr vagy gyümölcsös is lehet)
  • 3 tojás
  • 3 joghurtos pohárnyi liszt
  • 2 joghurtos pohárnyi cukor
  • 1 joghurtos pohárnyi   olaj
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1-2 üveg meggybefőtt 
Elkészítés:

(A joghurtos pohár a mérce.) A 2 pohár joghurtot robotgéppel összekevered a 3 tojással, az üres joghurtos pohárral kimért 2 pohár cukorral, majd fokozatosan hozzáadod a 3 pohár sütőporos lisztet és a vaníliás cukrot. Egy tepsit kivajazol, kilisztezel, beleöntöd a tésztát, majd gyümölcsdarabokat adsz hozzá. Nagyon finom meggyel, barackkal, szilvával is! (Persze a gyümölcsöket magozd ki!) Előmelegített sütőben (gáz sütőben kb. 4/5-ösön)  kb. 35-40 percig sütöd. Tepsi mérete: közepes (32-cm*28 cm)

Tipp:

Én elkészítettem banános csokis változatban is, nagyon finom lett! 
Ekkor a felszeletelt banánokat egy kis vaníliás cukorral megszórtam, és belecsepegtettem 1-2 kiskanál nutellát, illetve egy másik alkalommal 1 tábla apróra vágott csokoládét.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése