Keresés ebben a blogban

2017. június 2., péntek

Recept: A LEGFINOMABB SAJTTORTA receptje

Sajttorta

Tészta burokhoz:
125 gr vaj
3 evőkanál cukor
20 dkg kekszmorzsa (én egész kekszet veszek, azt darálom le,töröm össze, nem baj, ha marad benne nagyobb darab, és nem por az egész)

Töltelékhez:
25 dkg túró
50 dkg mascarpone
15 dkg cukor
1 vaníliás cukor
2 evőkanál liszt (hogy a töltelék ne legyen túl folyós)
3 tojás
1 tejföl
1 citrom reszelt héjja+ leve

Kivajazott formába a tésztaburkot belenyomkodom az aljára és az oldalára.
Simára keverem a túrót, hozzá az összes hozzávalót összekeverem.
Lehet a tészta aljára aszalt gyümölcsöt tenni (én rumba áztatott, feldarabolt aszalt szilvát szoktam, de aszalt meggyel is finom).
Formába öntöm, és elsimítom a tetejét.
60 percig 180 fokon sütöm légkeverésen.  Ha kiveszed a sütőből, picit összeesik a közepe, de nem baj.

Ízlés szerint lehet díszíteni a tetejét tejszínhabbal, gyümölccsel- én nem szoktam.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése